Lilja 4-ever


Det var den här filmen vi såg i skolan, riktigt hemsk, sann och jättebra.
Handlar om Lilja i Ryssland, som blir övergivaen av sin mamma, säljer sig och blir lurad till Sverige för att fortsätta bli utnyttjad. Man blev faktiskt ganska tom efter den här filmen, man fattar faktiskt inte hur bra man har det, ville faktiskt bara ha min egen pojkvän nära..
Jag känner att jag måste se den igen, ska tjata på Catharina (som delar intresset att titta på sånna här filmer med mig) eller Jonas som måste vara snäll att se denna med mig, haha! 
Jag älskar denna filmen. Se den!

lilja 4-everlilja 4-ever

http://www.youtube.com/watch?v=ps_HLd9ACuI&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0