En trött Victoria bloggar

Tuppade av tidigare idag, riktigt obehagligt.. Måste börja ta det lite lugnt i, som pojkvännen säger. :)
Åkte iallafall till stan, helt i onödan. När jag skulle kliva ur bilen, började allt snurra och jag bestämmde mig för att följa med pappa när han hade sina ärenden. Vi köpte en duro-mobil till farmor (ni vet en sådan med enorma knappar) och sådant.. . Plockade upp Oscar och köpte en enorm godispåse och åkte hem.
Nu ska vi snart till Lilla Helfetet och äta middag, ska hinna svara kommentarer, kolla statiskt, läsa bloggar och sminka mig också.
Skriver mer ikväll. <3

just hemkommen

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååh, en underbar sjal du har där. Den hittar man ? .. :)

Super bra blogg :D

2008-12-30 @ 18:07:02
Postat av: Victoria (bloggare)

Tack tack tack! Orginalet är ju Burberry, men detta är en kopia från Åhlens :)

2008-12-30 @ 18:11:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0