En sjuk Victoria bloggar

Har nyst 24 gånger idag, tror jag har lite feber, näsan rinner, känner mig hängig. Imorgon är det jag som åker och hämtar betygen och sedan springer hem, haha..

Trevlig dag på stan, bjöd Oscar på tomtelatte (espresso med kardemumma och grädde) och marshmellow chunk cookie på älskade espresso house, vi gick en mysig runda på stan: Handlade lite och tittade, han är underbar att gå på stan med (han har gått i victorias-shopping-school sens han var åtta, han är proffs!).
När vi handlar perfym, plockar han på dig ett par perfymremsor, sprutar några jag nämnt tidigare, memorerar vad dem heter och låter mig lukta, säger sin åsikt diskret och väntar på att jag ska bestämma mig.
När vi handlar kläder, visar han vad han tycker är fint, visar saker jag behöver/borde ha och vi går alltid på tjejavdelningen först.
När jag provar kläder, står han utanför och frågar när han får titta. Han accespterar när han inte få se, han plockar på saker som passar till om jag funderar på att ha det. Han ger förslag på vad jag redan har som man kan ha till och hämtar de storlekar jag ber om.
Och han vet att det alltid när det är läge för fika, haha! Han är bäst. Men han själv är ganska bra på att shoppa, haha.
Jonas ringde, dem behövde lite hjälp och jag mötte upp honom och Marcus. Efter min pytteinsats sprang jag bort till mamma, gjorde ärenden åt henne och därefter bort till mc'donals och äta tillsammans med pojkarna. Forsatte mina ärenden, handlade lite till och fick äntligen åka hem.

Nu har jag uppdaterat Catharinas blogg (ni hittar den under 'länkar') åt henne, ska duscha, kolla Bellas tre puttiga minuter och hjälpa mamma: Hon har slavat bort sina julrim till sina tjejkompisar, så nu ska vi ha lill-jul; öppna alla och skriva om rimmen.
När vi är klara lovar jag ett gäng dagens bilder.
(Nyste 3 gånger när jag skrev detta inlägget, så jag är uppe i 27 nu!)

hej steckarn
Puss på min lilla söta bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0