Dagens sista inlägg

När mamma och Oscar kom hem hade dem köpt både Cookie Dough och Blasked Alaska, puss på dem!
Vi funderade på att titta på Wallander eller se lite ur DH-boxen, så vi tittade två avsnitt på desperate housewifes.. Nu ska jag bara tvätta håret och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon innan jag ska lägga mig och smsa med Jonas innan jag ska sussa! 

bränna!

Sen vill jag säga tre saker!
Ett: Bloggen börjar få riktigt många läsare, jätteroligt!
Två: Jonas är världens snällaste som (vågar) låna ut sin kamera till oss tjejer, nu när vi behöver den! TACK!
Tre: Titta min bränna från Grekland i sommras (!!!!)

Kommentarer
Postat av: Siri

Hur många besökare ?

2008-12-08 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0