Betyg

Efter Elisabeths lilla utskällning på oss, (vi ligger på 34 IG'n i vår klass, ajdå), fick jag mig en tankeställare alltså.. fy. Men jag vet ju att jag ligger rätt bra till. Nu har jag iallafall kollat upp alla ämnen jag får betyg i och gissat betygen, skulle få 150 poäng av 200 om mitt stämmer, det är ju ett snitt på VG, jag har några g'n och några mvg'n: Gäller att höja g'na och hålla kvar mvg'na, vg'na får ligga kvar: Det kommer märkas tydligt i mitt betyg vad jag gillar och inte.. .
Pyttenervös. Men bara lite. Lite jätte nervös.



victoria pluggar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med franskan, vad e betyget där då?? ;)

2008-12-18 @ 21:33:09
Postat av: Victoria (bloggare)

Ouf, en av mina svaga punkter.. haha! Ligger på G-nivån. Skriv gärna ditt namn =)

2008-12-18 @ 22:05:13
URL: http://lillavicki.blogg.se/
Postat av: Albin

albin:P

2008-12-20 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0