Ben & Jerry

Nu smsade mamma "Vilken Ben&Jerry-glass smak vill du ha?" Åh :) När dem kommer hem vid åtta får jag min glass, vad det blir får vi se eftersom jag bara svarade "Spelar ingen roll, är inte sugen på något med bär" haha.. Kommer bli bra i vilket fall. Vill man göra mig glad, kan man ge mig ben&jerry haha!
Nu ska jag återgå till matten... =)


one cheesecake browniephish foodblasked alaska

Vilken tycker ni är godast?
& Den som hittat på att dem ska kosta femtio spänn per stor burk, kan gå och ta sig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ofta det är dyrt med 50 spänn ? De är ju super goda. Fish food är min favorit . :D

2008-12-07 @ 22:01:08
Postat av: Julia

Ofta det är dyrt med 50 spänn ? De är ju super goda. Fish food är min favorit . :D

2008-12-07 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0